• وبلاگ : از كربلا چه خبر!؟
  • يادداشت : سوال
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رنگ رنگ. 

    به غربت ياس.....

    تو حجاب ظهور نيستي....اگر بداني امامت چقدر به حضور تو دلبسته وگرم است هيچوقت اين دعاي عجيب را نميكردي

    من برايت يك دعا ميكنم:(مرا نشناخته بخوان....)

    اي كاش تو باشي و يك روز صورتت را با خوشحالي در آينه قلب امام شيرينت ببيني....

    آنروز صورت خود را در آينه هاي آسمان ببوس....

    پاسخ

    اي کاش لحظه آقا بما بنگرد و اشک بر صورتش جاري نگردد يا علي
    + غربت ياس 

    پروزردگارا به من بياموز بگريم براي كساني كه هرگز غم رانخوردند... به من بياموز لبخند بزنم به كساني هرگز تبسمي به صورتم ننواختند... محبت كنم به كساني كه محبتي در حقم نكردند...! مهدي جان اگر حجاب ظهورت ،حضور پست من است دعا بكن كه بميرم، چرا نمي ايي...التماس دعا.

    پاسخ

    الا اي يوسف گمگشته ، بيا ، بيا که حداقل در اين لحظات آخر عمر سر به زانونت بگذارم
    + غربت ياس 
    سلام من با نظرتون موافقم .وبه نظر من با پشت سر گذاشتن پله هاي زندگي البته به ترتيب مي توانيم در زندگي موفق باشيم .خداوندما را از محرمات دور كرده نه از واجبات .هر كس ميتواند عشق زميني خود را به اسماني تبديل كند البته به يه شرط و اون اينه كه تمام رفتارهاي ما در راستاي خوشنودي خدا باشد واين زندگي موجب كمال مي شود.التماس دعا
    پاسخ

    با عرض سلام و تشکر در ادامه صحبت شما مي گويم که ما شايد زماني موفق تريم که بتوانيم از چيزهايي که در اختيار داريم به نحو احسنت در جهت کمال و قرب اهي استفاده کنيم نه اينکه خود مجبور به کنار گذاشتن بعضي چيزه بکنيم تا به يک چيز با ارزش تر برسيم شايد اين نوعي صورت مساله پاک کردن است
    + باران 

    سلام. از آن جهت كه تقريبا اتفاق مشابه ي اين براي يكي از دوستان من پيش اومد جواب هايي را كه به ايشان گفتم مي نويسم هرچند جواب ها شايد كاملا ابتدايي به نظر برسد.يكي از جواب هايي كه من دادم همان عشق حضرت زهرا به امام علي بود.اما بعد اينكه كار هاي كوچك شايد از نظر ما كوچك اند اما در قيامت به دليل همين كارها هم باز خواست خواهيم شد.مثلا فرزند امام خميني در خواب امام را ديده بودن كه به ايشان گفته بود فرزندم مواظب كارهاي خود باش كه در اينجا از من سوال شده كه چرا هنگام مواجه شدن با مردم دست خود را بلند مي كرده اي .آري از همه چيز سوال مي شود.آيا مي شود به بهانه اينكه من غذا خورده ام ديگر آب نخورد.هر چيز در جاهاي خود خوب و قابل بررسي تنها بايد راه رسيدن به آن و استفاده از آن را درك كرد.

    دعا براي دوستمون امام زمان يادتون نره. من را هم خيلي خيلي دعا كنيد به دعا خيلي احتياج دارم.اللهم عجل لويك الفرج.

    فعلا علي يارتون. يا حق

    پاسخ

    از پاسختون خيلي تشکر مي کنم و يادمون باشد که به همه ي اعمال ما رسيدگي مي شود البته من بگويم که نظر من نقد دوستم نيست يا اينکه بگويم کارش درست است يا نه بلکه مي خواهم با اين گفتگو انشا الله به بهترين روش و کار دست پيدا کنيم پس باز سوال اينست که آيا با گوشه گرفتن و کنار گذاشتن حتي چيزهاي حلالي که خدا براي ما قرار داده به چيز با ارزش تري ميرسيم و دست پيدا مي کنيم و اگر مي رسيم آيا بهترين راه را انتخاب کرديم ؟